
REGULAMIN SKLEPU
prowadzonego pod adresem www.bazarowka.pl
Postanowienia ogólne
Właścicielem i administratorem SKLEPU jest firma:
BAZARÓWKA MONIKA MANDECKA. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Przy Forcie 10/41, 02-495 Warszawa, NIP: 7393612719, REGON: 384286556.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego. Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na poniższe warunki.
§1 Definicje
Sklep Internetowy (Sklep/ Sprzedawca) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.bazarowka.pl z wykorzystaniem, którego Klient może w szczególności złożyć zamówienie na dostępne towary;
Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz na rzecz, którego świadczone są usługi drogą elektroniczną;
Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
Towar – produkty dostępne w Sklepie Internetowym, mogące stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne właściwości Towarów udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu; obraz Towaru przedstawiony na stronach Sklepu jest wizualizacją jego rzeczywistego wyglądu i ma charakter jedynie informacyjny;
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków, dokonywane przy wykorzystaniu Koszyka.
Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient zatwierdza przedmiot i warunki Zamówienia tj. rodzaj i ilość Towarów, dane do dostawy lub wystawienia faktury, sposób płatności;
Czas realizacji zamówienia – czas, w którym Zamówienie jest kompletowane przez Sprzedawcę, a następnie wydawane przewoźnikowi; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy (czasu między wydaniem Zamówienia przewoźnikowi a jego wydaniem Klientowi);
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego;
Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw dostępnym w zakładce „Dostawa”
Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);
Dowód zakupu – np. faktura, rachunek, paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa, potwierdzenie płatności kartą, wyciąg z konta.
Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu internetowego zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
§2 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, dokonywania płatności oraz inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Za pośrednictwem Sklepu Internetowego prowadzona jest sprzedaż detaliczna Towarów, w szczególności toreb, przez Internet. Sklep Internetowy dostarcza również bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną w formie: interaktywnego formularza składania Zamówienia.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw dostępnym a stronie w zakładce „Dostawa”.
Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px.
Jeżeli chcesz korzystać z usług Sklepu musisz zapoznać się wcześniej z niniejszym Regulaminem. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy.
§3 Zawarcie umowy i realizacja
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze od godz. 9:00 – 17:00.
2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
a. dodanie do koszyka produktu;
b. wybór rodzaju dostawy;
c. wybór rodzaju płatności;
d. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kup z obowiązkiem zapłaty”.
Każdorazowo, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest podsumowanie zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. główne cechy świadczenia i łączna cena zamówienia.
3. Składając zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów, na warunkach wskazanych przez niego w zamówieniu.
4. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
5. Standardowy czas realizacji zamówienia z wysyłką wynosi od 3-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. Ze względu na indywidualny proces produkcji oferowanych przez nas towarów termin realizacji może wydłużyć się do maksymalnie 2 tygodni. W innych przypadkach zamówień komercyjnych bądź w tkaninach, których nie mamy w ofercie, prosimy o kontakt mailowy na hello@bazarowa.pl
6. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Klienta rodzajem dostawy do wskazanego przez Klienta w zamówieniu miejsca.
7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z podania błędnych danych. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnego adresu dostawy.
§4 Prawo do odstąpienia od umowy
- Klientowi, który jest Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od wydania zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Prawo do odstąpienia, o którym mowa w ust. 1 przysługuje wyłącznie w odniesieniu do produktów zakupionych w Sklepie. Dowodem zakupu produktów jest paragon lub faktura VAT.
- Za wszelkie uszkodzenia zakupionych produktów lub ich opakowań odpowiada Klient.
- Zwrot produktów odbywa się na koszt Klienta.
- Zwracane produkty należy dostarczyć na adres:
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu Sklep wysyła mailowo. Prosimy o kontakt na adres hello@bazarowka.pl.
BAZARÓWKA MONIKA MANDECKA
Przy Forcie 10/41
02-495 Warszawa
- W przypadku przyjęcia zwrotu Prowadzący Sklep
dokona zwrotu opłaty za zamówienie:
- w przypadku płatności przelewem na numer rachunku bankowego, z którego Klient dokonał płatności,
- w przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych systemów transakcyjnych tym samym kanałem płatności,
- w przypadku płatności gotówką na numer rachunku bankowego wskazany przez Klienta.
- W przypadku kart płatniczych sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.
- Prowadzący Sklep może wstrzymać się ze zwrotem opłaty za zamówienie do chwili otrzymania z powrotem wszystkich produktów zakupionych w Sklepie lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania.
- W przypadku sporu wynikłego pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem w związku z dokonaniem zakupu w Sklepie, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in. poprzez złożenie skargi w wybranym języku urzędowym Unii Europejskiej, w tym także w języku polskim, za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego.
§5 Reklamacje
- Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona przez Klienta w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, w szczególności Klient ma obowiązek sprawdzenia produktu pod kątem jego zgodności z zamówieniem, kompletności oraz braku uszkodzeń.
- W przypadku stwierdzenia w momencie odebrania zamówienia uszkodzenia produktów należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony produkt odesłać do Prowadzącego Sklep za pośrednictwem kuriera albo odmówić przyjęcia przesyłki widocznie uszkodzonej.
- Klient ma prawo reklamować zakupiony produkt w przypadku stwierdzenia wad fizycznych produktu oraz niezgodności otrzymanego produktu ze złożonym zamówieniem.
- Podstawę do przyjęcia reklamacji stanowi dostarczenie na adres Biuro Obsługi dowodu zakupu produktów, którym jest paragon lub faktura VAT, wypełnionego formularza reklamacji, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu oraz wadliwego produktu.
- Podstawy reklamacji nie może stanowić:
- skutek podania błędnych danych przez Klienta
- skutek nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz oprogramowania używanych podczas składania zamówienia przez Klienta
- uszkodzenie produktu wynikające z jego nieprawidłowego użytkowania.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia do Prowadzącego Sklep reklamowanego produktu.
- W przypadku uznania reklamacji uszkodzony lub niepełnowartościowy produkt zostanie w pierwszej kolejności wymieniony na produkt pełnowartościowy. W przypadku, kiedy okaże się to niemożliwe Prowadzący Sklep zwróci uiszczoną kwotę za reklamowany produkt lub zaproponuje Klientowi inny, dostępny w Sklepie produkt o identycznej lub wyższej cenie.
- Do zwrotu uiszczonej kwoty, o której mowa w ust. 7 stosuje się wprost postanowienia §4 ust. 8.
- Koszty przesyłki związane z wysyłką uznanej przez Prowadzącego Sklep reklamacji zamówionych produktów pokrywa Prowadzący Sklep.
§6 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieregulowanych niniejsza umową znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Prowadzący Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Prowadzącego Sklep po poinformowaniu Klientów w Sklepie oraz zarejestrowanych Klientów drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego.